Produsele comercializate de MotoV sunt noi, originale și beneficiază de garanție conform legislației române în vigoare – O.G. nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor și Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
Durata garanției
Durata garanției diferă în funcție de categoria de produs și este specificată pe factura de achiziție sau în certificatul de garanție care însoțește produsul.
În general:
Echipamentele și accesoriile moto beneficiază de garanție între 12 și 24 de luni;
Componentele și piesele moto pot avea garanții diferite, conform specificațiilor producătorului.
Certificatul de garanție este emis de MotoV sau de producător/furnizor, în funcție de produs.
Condiții de acordare a garanției
Garanția este valabilă doar dacă produsul a fost utilizat conform instrucțiunilor și destinației sale.
Nu fac obiectul garanției:
deteriorările cauzate de uzură normală;
defectele provocate de utilizare incorectă sau intervenții neautorizate;
daunele rezultate din accidente, lovituri sau expunerea la factori externi (intemperii, temperaturi extreme, substanțe chimice etc.).
Pentru ca garanția să fie valabilă, păstrați factura fiscală și, dacă este cazul, certificatul de garanție emis la livrare.
Procedura de reclamație / garanție
În cazul în care un produs prezintă defecte în perioada de garanție:
Contactați echipa MotoV la adresa de email visunitsrl@gmail.com sau la numărul 0751 690 571.
Oferiți informații despre produs, numărul comenzii și o descriere a defectului constatat.
După evaluare, veți primi instrucțiuni pentru trimiterea produsului în service sau pentru înlocuire, în funcție de situație.
Produsele trimise fără documentele justificative (factură, certificat de garanție, descrierea defectului) pot fi refuzate.
Soluționarea garanțiilor
După recepția produsului și verificarea acestuia, MotoV sau furnizorul autorizat va remedia, înlocui sau restitui contravaloarea produsului, conform legii.
Durata maximă de soluționare a unei reclamații este de 15 zile calendaristice de la data recepționării produsului.
Produse fără garanție
Anumite produse consumabile (spre exemplu: filtre, lichide, accesorii de întreținere, autocolante etc.) nu beneficiază de garanție, decât dacă producătorul specifică altfel.
MotoV garantează calitatea produselor comercializate și respectă toate obligațiile legale privind garanțiile și drepturile consumatorilor.
Pentru orice nelămuriri, echipa noastră îți stă la dispoziție.